Het is de eerste keer dat ik hier een bericht plaats. Ik ben op zoek naar contact met ouders die ook een kindje hebben met een SVT, in het bijzonder EAT (ektopisch atriale tachycardie). Of die daar van zijn genezen doormiddel van ablatie!
Onze zoon van net 3 is hier onlangs mee gediagnosticeerd. Het is vrij hardnekkig en bepaalde antwoorden op vragen kunnen voor mijn gevoel alleen beantwoord worden door andere ouders in een (helaas) soortgelijke situatie.
Andere ouders die langs mijn berichtje komen en die ook graag contact zouden maken, reageer hieronder of stuur mij een berichtje op dit forum, wellicht kunnen we dan verdere contact gegevens uitwisselen zoals email of 06.
Bedankt voor je bericht op ons Forum, ik zie dat je nog geen reactie hebt ontvangen. Wat je ook zou kunnen doen is op Facebook je aansluiten bij gerichte groepen. Groepen voor ouders van een hartekind, maar soms zijn er ook groepen speciaal gericht op specifieke hartafwijkingen.
Ook zou je op onze website de Geef Hartekind een Gezicht verhalen kunnen kijken of er een soortgelijke situatie is. Je kunt gemakkelijker met trefwoorden zoeken in de zoekbalk bovenaan de pagina.
Verder zou je ook de PAH (patiƫntenvereniging aangeboren hartafwijkingen) kunnen contacten.
Mocht ik je verder nog kunnen helpen mail gerust naar info@hartekind.nl, dan kijken wij hoe we jullie verder kunnen helpen.