Contact voor dochter van 7 geboren met een hartafwijking

Beste ouders,

Via deze weg zou ik graag in contact komen met een familie uit de regio Amsterdam voor mijn dochter van 7. Zij is geboren met een ernstige hartafwijking (AVSD) waarvoor ze is geopereerd in haar babytijd. Ik verwacht dat het voor haar heel fijn zou zijn om een kindje van haar leeftijd te ontmoeten die ongeveer hetzelfde heeft meegemaakt en waar ze als het klikt contact mee kan houden, Mochten jullie hier toevallig ook interesse in hebben dan verneem ik dat graag.

Hartelijke groet,
Wieke

3 likes

Goedemiddag Wieke,

Helaas geen leeftijdgenootje, maar mijn dochter Lana van 8 maanden oud is afgelopen september in het LUMC geopereerd aan haar hartafwijking. Wij kregen tijdens de zwangerschap te horen dat zij een complete AVSD zou hebben.
Wij kunnen zelf niemand met deze hartafwijking, dus ik ben benieuwd hoe het met uw dochter gaat aangezien de operatie voor haar al een aantal jaar geleden is.

Ik hoop dat het goed met haar gaat!

Met vriendelijke groet,
Marcella Tol

Hi Marcella,

Wat een spannende tijd voor jullie. Hoop dat het inmiddels beter gaat met Lana! Met onze dochter gaat het inmiddels goed gelukkig. Als het je prettig lijkt om een keer persoonlijk contact te hebben kun je mij benaderen via LinkeIn: tinyurl.com/2bjyyb77

Hartelijke groet,
Wieke

Hey Wieke,

Onze dochter tess is ook geboren met een avsd.ondertussen twee operaties verder en een pacemaker…
Ze wordt in april 6. We een beetje verschil en we wonen in Den Haag.

Groet Laura

Hoi Wieke,

Wij wonen in Amsterdam en onze dochter heeft ook een hartafwijking. Zij is acht jaar en heeft meerdere operaties achter de rug. Wie weet dat de meiden een klik hebben. Mocht je contact willen hoor ik het graag van je!
Groetjes, Eva

Hey Eva en Laura,

Dank voor jullie berichten! Hierbij een link naar mijn LinkedIn pagina: http://tinyurl.com/2bjyyb77 . Als jullie willen kun je mij via die weg persoonlijk benaderen. Laat me weten als je dat liever via een andere weg doet. Zou mooi zijn als we samen wat voor de meiden kunnen betekenen.

Hartelijke groet,
Wieke

Hoi wieke,

Leuk! Ik heb je een Connect verzoek gestuurd via LinkedIn zodat ik je een privé berichtje kan sturen.

groetjes,
Eva

Hallo,

Mijn dochter van bijna 9 heeft HCM, waardoor ze niet mag inspannen. Daar heeft ze het wel moeilijk mee. Is het bij AVSD ook dat kinderen zich niet kunnen/mogen inspannen? Als dat zo is lijkt het me zeker leuk om hun in contact te brengen met elkaar. Wij wonen in Zandvoort.

Ik hoor graag van u.
met vriendelijke groeten,
Ilse