Hallo allemaal!
Zijn hier leuke, gezellige kinderen met een pacemaker/hartoperatie die open staan voor contact?
Mijn dochter Olivia van bijna 11 heeft haar 3e pacemaker. Ze zou het erg leuk vinden om eens een berichtje naar een leeftijdgenootje te kunnen sturen die ook een hartoperatie heeft gehad en/of ook een pacemaker heeft.
Groetjes van haar mama Marjolein
Beste Marjolein,
Bedankt voor je bericht op het Forum van Stichting Hartekind. Ik zag dat er nog geen reactie is gekomen maar ik het wel enkel tips om met lotgenoten in contact te komen. Zie onderstaand:
Tips:
1; In samenwerking met Stichting Hartekind is op Instagram het account Hartebrekers ontstaan. Dit is een besloten groep jongeren en jong volwassenen met een aangeboren hartafwijking. Dit is opgezet voor en door hartekinderen. Wellicht mooi als jullie dochter zich kan aansluiten en zo in contact kan komen met lotgenoten.
2; Er zijn verschillende facebook groepen heel specifiek ook voor verschillende hartafwijkingen. Wij horen vaker dat ouders elkaar op die manier hebben gevonden.
Ik hoop dat Olivia zo met anderen in contact kan komen en haar verhaal en vragen kan delen.
Alvast een fijn weekend gewenst.
Lieve groet,
Natalie Fokkens Westerman
Stichting Hartekind