Vorige maand in juli 2025, heeft mijn dochter een openhart operatie gehad. School begint over 2 weken. Mijn dochter is 6 jaar en gaat naar groep 3. Het herstel gaat goed. Ongeveer 6 weken na de operatie start zij met fysiotherapie voor minimaal 12 weken.
Wat is jullie ervaring met het starten van school na zo een grote operatie? Elke dag een uur of 2 naar school gaan? Woensdagen thuis houden voor extrra rust? Ik ga dit natuurlijk nog bespreken met de cardioloog. Ik zal hierin mijn dochter volgen en daarmee ook de signalen die zij afgeeft. Graag jullie advies/ervaringen.
Bedankt voor jullie bericht op het Forum van Stichting Hartekind. Ik zie dat er nog geen reactie is gekomen op jullie oproepje. Uiteraard willen we graag kijken waar we kunnen helpen met het in contact komen met lotgenoten. Hieronder heb ik een tip toegevoegd, mochten jullie nog vragen hebben kunnen jullie ook altijd even mailen naar natalie@hartekind.nl.
Tip:
Er zijn verschillende facebook groepen heel specifiek ook voor verschillende hartafwijkingen. Wij horen vaker dat ouders elkaar op die manier hebben gevonden.
Ik hoop jullie op deze manier een beetje op weg geholpen te hebben en wens jullie alle kracht en liefde.