Tips voor pijn bij hikken na operatie

Hallo,

Ons zoontje van vijf maanden is twee weken geleden geopereerd en alles is hartstikke goed verlopen. Hij was drie dagen na de operatie alweer aan het omrollen (!!). Hij lijkt er weinig last van te hebben behalve als hij de hik heeft. Dat doet duidelijk pijn en dan is hij ontroostbaar. Heeft iemand een goede tip hoe we hem hier in kunnen ondersteunen?

Met vriendelijke groetjes,

Anne

1 like

Beste Anne,

Allereerst bedankt voor je bericht op ons forum. Wat ontzettend fijn te lezen dat de operatie zo goed is verlopen en hij meteen laat zien dat het goed met hem gaat door te rollen. Ik zie dat er nog geen reactie is binnengekomen op jouw vraag. Ik kan mij voorstellen dat je graag in contact wilt komen met andere ouders, mochten wij je op een andere manier kunnen helpen mag je ons ook persoonlijk contacten.

Mijn mailadres is info@hartekind.nl.

HARTelijke groet, Natalie